سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بازی ها و برنامه های اندرویدی

نظر

اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام (تصاویر و فیلم) در دسته اپلیکیشن‌های ایرانی و کاربردی قرار می‌گیرد که امکان دانلود و ذخیره‌سازی عکس و ویدیوهای موجود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را برای شما فراهم می‌کند.

این اپلیکیشن با این‌که ظاهر و محیط ساده‌ای دارد، اما بسیار کاربردی است و برای دانلود ویدیوها و عکس‌های مورد نظرتان ازاینستاگرام فقط کافی‌ست لینک URL آنها را کپی کنید و در قسمت مشخص شده در اپلیکیشن پیست کنید.

یکی از ویژگی‌های شاخص این اپلیکیشن این است که امکان پیش‌نمایش تصویر یا ویدیو مورد نظر شما را در خود اپلیکیشن فراهم کرده و گذشته از این، شما می‌توانید پست‌ها و عکس‌های آلبومی در اینستاگرام را به‌صورت یکجا در این اپلیکیشن دانلود کنید تا نگران از دست دادن هیچ محتوایی نباشید.

 

 

استفاده از  اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام (تصاویر و فیلم) تماما رایگان است و اگر برای دانلود محتوای مورد علاقه خود از اینستاگرام سوالی داشتید، می‌توانید به بخش راهنما در اپلیکیشن مراجعه کنید.

اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام (تصاویر و فیلم) با امتیاز 4.6 در گوگل پلی به‌صورت رایگان در دسترس است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق سایت لیموناپ و همین مطلب اقدام کنید و این اپلیکیشن را به‌راحتی و به‌صورت رایگان دریافت و نصب کنید.