سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بازی ها و برنامه های اندرویدی

نظر

دانلود اپلیکیشن امنیتی (WPSApp) نسخه 1.6.37

پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن نرم‌افزارهای مخرب و هک کننده، وجود نرم‌افزارهای امنیتی در بین برنامه‌های دسته کاربردی اندروید را لازم و ضروری می‌کند.

یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های امنیتی در زمینه بررسی و آزمایش میزان امنیت روترهای اینترنتی برنامه وی پی اس اپ (WPSApp) نسخه 1.6.37 ساخت شرکت TheMauSoft است. رضایتمندی و کاربردی بودن این اپ سبب شده که تاکنون 10 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شود و امتیاز 4.4 را به دست آورد.

اساس کار برنامه WPSApp بررسی امنیت شبکه اینترنت از طریق پروتکل WPS است. تمامی مودم‌ها با استفاده از این پروتکل به صورت کدی 8 رقمی به اینترنت متصل می‌شوند. حال این برنامه با کنترل و چک کردن پین کدهای متصل به دستگاه اندرویدی، کیفیت امنیت وای فای را مورد آزمایش قرار داده و روترهای امن را برای اتصال پیشنهاد می‌دهد.

استفاده از WPSApp ساده بوده و فقط به برقراری اینترنت نیاز دارد. سپس با اسکن خودکار شبکه‌ها را با سه علامت سبز به مشخص بودن رمز عبور، قرمز نامشخص بودن رمز عبور و علامت سؤال ناشناس بودن پین نشان می‌دهد.

 

هرچند شناسایی تمامی روترها و پین کدها ممکن نیست اما پیشنهاد می‌کنیم به‌منظور اطمینان و امنیت بیشتر، ابزار کاربردی رایگان WPSApp یا اپ‌های مشابه آن نظیر Wps Wpa Wifi Connect Tester و Wps Wpa Connect Dumpper از سایت لیموناپ دانلود و نصب کنید.